reverans

07 Ocak 2008

Manası Yok

İnsanlar ne yazık ki; hep hesap kitap peşinde. ''NE YAZIK Kİ, Kİ MUTSUZLUK DİZ BOYU ...
O benim için bana bunu yaptı, diğerine şunu yapmıştım ,o da bana bunu yapmalı. Yapılan iyiliklerin karşılığı beklenmeli birebir ya da burnununa sokulmalı beni neden kırdın diye. Hesap olan yerde ne yazık ki kitap vardır ve sevgi yeşermez . Eğer sevgi varsa iki insanın arasında zaten hesap kitap yoktur ve yolları açıktır. Yoksul limanlar, bencil insanları kabul etmezler koylarına, pahalı limanları tarif edip yönlendirirler.( Kılavuz kaptan misali)Gidiş bakidir ama geri dönüşleri ne yazık ki zordur .İlişkiler ince frekanslara ayarlıdır ,çıkarı olanların ışığı geriye dönmeleri için bir müddet korunur . Işığı hisseden geri dönüp kabul görür . Geri dönmeyenler zaten hesap kitaba dalmıştır ve zaten yoktur...Hep var,hep yok çıkmazı seninle var olan ve de seni istemeyen sokaklarda yol alır sanırım ,herşey çok karmaşık ve de saçma sapandır. Yoksan varolmak , varsan yok olmak istersin yollarında. Karmakarışık yumaklar şeklinde yol alırız ciddi hayatlarımızda. Kendi ciddi hayatımızdan ödün vermeden ..

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home